تپل دانلود
دانلود نرم افزار, برنامه ی اندروید, و...

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی - DAEMON Tools 5.0

 

 

 

بسیاری از کاربرانی که در کار با کامپیوتر حرفه ای تر هستند، همیشه از نرم افزارهای درایو مجازیاستفاده میکنند.

 

اما درایو مجازی یا Virtual Drive چیست ؟ درایو مجازی، یک درایو شبیه سازی شده در ویندوز است که وجود فیزیکی ندارد، اما جزو درایو های CD/DVD شما در My Computer دیده می شود. شما می توانید فایل های Image که مثلا از یک DVD ساخته شده است را در این درایو قرار دهید تا ویندوز آن را مثل یک DVD واقعی که در DVD-Rom قرار گرفته است نشان دهد.

 

به عنوان مثال، بسیاری از بازی ها و نرم افزار های بزرگ، روی DVD عرضه می شوند. اگر فایل های نصب آنها روی کامپیوتر کپی شود اجرا نمی شوند و فقط از روی DVD اصلی خود قابل نصب هستند. سایت های دانلود، این بازی ها را به صورت یک ایمیج ISO ارائه می کنند که می توانید آنها را دانلود کنید. سپس برای استفاده از آنها، باید فایل ISO را روی یک DVD رایت کنید تا قابل استفاده باشد.

 

اما به جای رایت آنها روی یک DVD حقیقی، می توانید از نرم افزار درایو مجازی برای شبیه سازیDVD Rom استفاده کنید و فایل Image را درون آن قرار دهید تا ویندوز آن را مثل یک DVD واقعی نمایش دهد.

 

بسیار خب. این از مفهوم درایو مجازی. حالا در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت درایو مجازی را به شما معرفی کنیم. نرم افزاری که بیش از 12 سال از تولید اولین نسخه آن می گذرد و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. این نرم افزار چیزی نیست جز DAEMON Tools

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزار DAEMON Tools می تواند به سرعت چندین درایو مجازی برای شما ایجاد کند. در مورد درایو مجازی، هیچ فرقی بین CD یا DVD نیست و برای هر دو قابل استفاده می باشد. این نرم افزار علاوه بر ساخت درایو مجازی، امکان تهیه فایل ایمیج از لوح فشرده CD یا DVD را نیز دارد. ایمیج ها با فرمت ISO ساخته می شوند.

 

جدیدترین نسخه نرم افزار ساخت درایو مجازی DAEMON Tools ، یعنی نسخه DAEMON Tools 5.0به تازگی منتشر شده و در ادامه می توانید آن را  دریافت کنید.

 

این نرم افزار در دو نسخه حرفه ای و ساده منتشر شده و قابل دانلود است.

محدودیت های نسخه ساده :

- تنها امکان ساخت یک درایو مجازی را دارد.

- امکانات ساخت Image در آن مثل نسخه حرفه ای نیست.

 

آموزش نصب نسخه حرفه ای :

1- نرم افزار را نصب کنید. اما آن را اجرا نکنید و اگر به صورت اتوماتیک اجرا شد، از آن خارج شوید.

2- محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.

3- به اینترنت متصل باشید و نرم افزار را اجرا کنید.

(اتصال به اینترنت فقط برای اولین اجرای نرم افزار مورد نیاز است)

 

برای دانلو دبه ادامه ی  مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار ساده رایت CD و DVD - با استفاده آسان - gBurner 3.1

 

 

 

با شنیدن واژه رایت CD و DVD ، بیشتر کاربران یاد نرم افزار Nero می افتند. که بی شک یکی از بهترین نرم افزار های رایت و کپی لوح های فشرده است.

 

اما در این مطلب، قصد معرفی یک نرم افزار ساده و کم حجم را داریم که برای رایت انواع لوح فشرده مثل CD , DVD , Blu-Ray قابل استفاده است. نام این نرم افزار که تنها 2 مگابایت حجم دارد،gBurner است. اگر آن را با نرم افزار Nero که حجم نسخه جدید آن نزدیک به 400 مگابایت است مقایسه کنیم، شاید این تصور به وجود بیاید که gBurner کارایی لازم برای رایت را ندارد. اما اینطور نیست !

 

نرم افزار gBurner که به تازگی نسخه 3.1 آن عرضه شده است، تمام قابلیت های یک نرم افزار رایت و کپی دیسک را دارد. این نرم افزار دارای منو های ساده و کاربردی است و برخلاف نرم افزار های مشابه، امکانات آن فقط برای رایت متمرکز شده است.

 

کار با نرم افزار gBurner بسیار ساده است. زیرا در آن خبری از منو های تو در تو و امکانات اضافی نیست. همه چیز ساده شده و در خدمت یک رایت آسان و بی دردسر است. بنابر این کاربرانی که برای کار با نرم افزارهای دیگر مشکل دارند، به راحتی می توانند با gBurner کار کنند.

 

 

 

 

 

نرم افزار gBurner 3.1 از رایت انواع لوح های فشرده مثل CD , DVD , Blu-Ray پشتیبانی می کند. می تواند دیسک های قابل بوت (Bootable) بسازد. توانایی ایجاد Image استاندارد با فرمت ISO را دارد. و می تواند DVD های تصویری سازگار با دستگاه های پخش DVD بسازد.

 

نرم افزار gBurner با توجه به حجم کمی که دارد، دارای امکانات فوق العاده ای است.  جدیدترین نسخه این نرم افزار، یعنی gBurner 3.1 را می توانید به صورت رایگان دریافت نمایید :

 

 

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار استخراج فیلم های DVD با کیفیت بالا - DVDFab HD Decrypter 8.1.7

 

 

 

همانطور که میدانید، فیلم های اورجینال DVD و Blu-Ray دارای سیستم قفل امنیتی هستند. یعنی کپی برداری از آنها و استخراج فایل های فیلم بر روی کامپیوتر به صورت عادی امکان پذیر نیست. اگر هم کپی بشود، دارای اشکالاتی خواهد بود. مثلا زیرنویس آن کار نمیکند. یا صدای آن کیفیت اصلی را نخواهد داشت.

 

نرم افزار DVDFab HD Decrypter می تواند فایل های حاوی فیلم را از دیسک های DVD و Blu-Ray استخراج کند و کیفیت فیلم را هم به همان صورت نگه دارد. قبل از شروع به استخراج فیلم از روی دیسک با این نرم افزار، میتوانید تنظیمات زیادی را اعمال کنید تا فیلم به صورت دلخواه شما ذخیره شود.

 

مثلا می توانید کیفیت فایل خروجی را تعیین کنید، یا فقط بخشی از فیلم را استخراج کنید، یا یکی از ترک های صوتی یا زیر نویس مورد نظر خود را بر روی فیلم استخراج شده قرار دهید.

 

کپی فیلم های DVD به کامپیوتر و ویرایش آنها، با کمک نرم افزار DVDFab HD Decrypter به سادگی و با چند کلیک قابل انجام است.

 

 

 

 

 

 

 

جدیدترین نسخه این نرم افزار، DVDFab HD Decrypter 8.1.7 می باشد که به صورت رایگان قابل دریافت است :

برای دانلود به ادامه ی مطلب  بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانولد نرم افزار تبدیل فیلم های دی وی دی - iSkysoft DVD Ripper 2.6

 

 

 

حتما اصطلاح Rip کردن فیلم های DVD را شنیده اید. منظور از ریپ کردن فیلم DVD ، استخراج فایل های فیلم از داخل DVD و ذخیره آن با حجم کمتر و به صورت یک فیلم روی کامپیوتر است.

 

نرم افزار iSkysoft DVD Ripper یکی از بهترین نرم افزارها برای کپی فیلم های DVD میباشد. این نرم افزار میتواند حجم فیلم را به شکل دلخواه شما کاهش دهد و آن را با فرمت مورد نظر شما ذخیره کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار، عبور از قفل های DVD و امکان کپی فیلم های رمزگذاری شده است.

 

 

 

 

 

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار iSkysoft DVD Ripper عبارتند از:

- کپی یک قسمت یا تمام فیلم های موجود در یک DVD

- ذخیره فیلم به صورت یکپارچه با زیرنویس انتخابی

- تبدیل فرمت فیلم نهایی

- امکان تغییر سایز و کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت

- کپی فیلم از Video DVD های رمزنگاری شده (قفل دار)

- پشتیبانی از فرمت های با کیفیت بالا، مثل HD MKV و HD WMV

- امکان تبدیل فیلم برای دستگاه های پرتابل، مثل انواع موبایل، iPod، Tablet و ...

- ذخیره آهنگ مورد نظر از Track های DVD

 

 

نرم افزار iSkysoft DVD Ripper را میتوانید به صورت رایگان دریافت کنید:

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار ساده رایت CD و DVD با امکانات کامل - Express Burn Plus 4.62

 

 

 

بیشتر کاربران برای رایت انواع دیسک های CD و DVD ، به سراغ نرم افزار Nero میروند. البته Nero کامل ترین و بهترین نرم افزار رایت است. اما حجم بسیار زیاد و محیط سنگین و حرفه ای، کار با آن را برای برخی از کاربران دشوار میکند. به همین دلیل، در این مطلب یک نرم افزار ساده و کم حجم برای رایت CD و DVD را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار Express Burn Plus تقریبا تمام امکانات مورد نیاز برای رایت و کپی دیسک های مختلف را دارد. علاوه بر این، امکان گرفتن ایمیج با فرمت ISO را برای شما فراهم میکند.

 

 

 

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار رایت Express Burn Plus عبارتند از:

- قابلیت رایت و کپی دیسک های CD, DVD, Blu-ray

- ساخت دیسک های بوتیبل

- ساخت Audio CD و Video CD

- ساخت Video DVD استاندارد

- ایجاد ISO Image از دیسک های مختلف

- امکان رایت ایمیج بر روی CD و DVD

- حجم بسیار کم و محیط کاربری ساده

 

همانطور که متوجه شدید این نرم افزار تقریبا تمام امکانات اصلی یک برنامه رایت را دارد و میتواند جایگزین برنامه های سنگین مثل Nero شود.

 

 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار رایت، یعنی Express Burn Plus 4.62 را دانلود کنید:

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار حرفه ای ساخت درایو مجازی

FarStone VirtualDrive Pro 15

 

 

درایو مجازی یا Virtual Drive چیست ؟

درایو مجازی، یک درایو CD/DVD شبیه سازی شده در ویندوز است که وجود فیزیکی ندارد اما جزو درایو های شما در My Computer دیده می شود. شما میتوانید فایل های Image که مثلا از یک DVD ساخته شده است را در این درایو قرار دهید تا ویندوز آن را مثل یک DVD واقعی که در DVD-Rom قرار گرفته است نشان دهد.

به عنوان مثال، بسیاری از بازی ها و نرم افزار های بزرگ، روی DVD عرضه می شوند. اگر فایل های نصب آنها روی کامپیوتر کپی شود اجرا نمی شوند و فقط از روی DVD اصلی خود قابل نصب هستند. سایت های دانلود (مثل سرزمین دانلود) این بازی ها را به صورت یک ایمیج ISO ارائه می کنند که می توانید آنها را دانلود کنید. سپس برای استفاده از آنها، نیاز به یک درایو مجازی دارید تا فایل Image را در آن قرار دهید و به محتویاتش دسترسی پیدا کنید.

سرعت دسترسی ویندوز به اطلاعات درایو مجازی بسیار بیشتر از درایوهای فیزیکی CD یا DVD است. زیرا اطلاعات را از روی هارد دیسک میخواند. به این ترتیب بازی ها و نرم افزارهایی که در هنگام اجرا باید اطلاعات مورد نیاز خود را از روی درایو بخوانند بسیار سریع تر اجرا میشوند.
 

یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزارها برای ایجاد درایور مجازی در ویندوز، نرم افزار FarStone VirtualDrive است. در این مطلب، جدیدترین نسخه از این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزار FarStone VirtualDrive علاوه بر امکان ایجاد درایو مجازی، توانایی ساخت و ویرایش فایل های ایمیج با فرمت های مختلف را نیز دارد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید محتویات یک ایمیج را از درون آن خارج کنید.

 

قابلیت های نرم افزار FarStone VirtualDrive Pro در یک نگاه:

- شبیه سازی درایو CD و DVD با امکان قرار دادن فایل های ایمیج درون آنها

- امکان ایجاد تعداد نامحدود درایو مجازی

- توانایی ساخت ایمیج با فرمت های مختلف (ISO,NRG,IMG)

- توانایی ویرایش فرمت های مختلف ایمیج

- امکان تبدیل CD یا DVD های شما به فایل ISO برای آرشیو یا بکاپ گیری

 

 

نسخه جدید این نرم افزار درایو مجازی، FarStone VirtualDrive Pro 15 میباشد که میتوانید آن را به صورت رایگان  دریافت نمایید:

برا ی دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود بهترین نرم افزار رایت و مدیریت CD و DVD به صورت حرفه ای

Nero 12

 

 

 

همه ما به محض اینکه میخواهیم یک CD یا DVD رایت کنیم، به یاد نرم افزار Nero می افتیم. دلیل آن هم سابقه طولانی و امکانات کامل این نرم افزار است که باعث شده به عنوان بهترین نرم افزار رایت و همچنین مدیریت دیسک های نوری (CD و DVD) مطرح شود.

 

نرم افزار Nero تمام ابزارهای استاندارد برای رایت را دارد. اما امکانات آن تنها محدود به رایت کردن نیست. نرم افزار Nero دارای ده ها ابزار مختلف برای مدیریت CD و DVD است.

 

نسخه جدید نرم افزار Nero Burning Rom که اکنون به خاطر امکانات فراوانی که دارد فقط با اسم Nero عرضه شده است، یک دستیار همه کاره است. این نرم افزار علاوه بر رایت سی‌دی، دی‌وی‌دی، و بلو‌ری، توانایی ویرایش فیلم و ساخت DVD های ویدیویی استاندارد را نیز دارد. همچنین دارای ابزارهایی برای پشتیبان گیری از اطلاعات، تبدیل فرمت و ویرایش فایل های صوتی و تصویری، طراحی کاور CD ، ایجاد درایو مجازی، و ... است.

 

 

 

 

 

 

 

برخی از توانایی های نسخه جدید Nero به صورت خلاصه:

- ارائه 16 ابزار مرتبط با CD و DVD در یک مجموعه

- توانایی رایت انواع فرمت های مختلف (اطلاعات، صوتی، تصویری)

- ویرایش فایل های موسیقی و فیلم

- ابزار پشتیبان گیری از اطلاعات

- ساخت دیسک های استاندارد ویدیویی (DVD و Bluray)

- ابزار ویرایش و مدیریت عکس

- امکان ساخت ایمیج (ISO,NRG) از فایل های

- توانایی ایمیج گیری از CD و DVD و Blu-ray

- ساخت درایو مجازی

- تبدیل فرمت های فیلم و صدا (کانورتور)

- ابزار تبدیل فرمت مخصوص موبایل

- قابل اجرا در ویندوز های XP , 7 , 8

 

 

نسخه جدید این نرم افزار استاندارد رایت، یعنی Nero 12 را دانلود کنید:

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار استخراج و تبدیل فیلم های DVD به سایر فرمت ها

VSO DVD Converter Ultimate 2

 

 

 

نرم افزار VSO DVD Converter یک تبدیل کننده همه کاره برای فیلم های DVD است. این نرم افزار میتواند فیلم های موجود در یک DVD را با فرمت دلخواه شما استخراج کرده و روی کامپیوتر ذخیره کند.

 

از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم، ویرایش فیلم، و کاهش حجم فیلم های خروجی اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

ویژگی های اصلی نرم افزار VSO DVD Converter :

- ذخیره فیلم های DVD روی کامپیوتر با حفظ کیفیت و زیر نویس

- امکان تبدیل فیلم های DVD به فرمت های Avi, Mkv, DivX, Mpeg و فرمت های موبایل

- امکان ذخیره فیلم خروجی با صدا یا زیرنویس انتخابی (در DVD های چند زبانه)

- توانایی کاهش حجم فیلم با کمترین افت کیفیت

- امکان تنظیم اندازه (رزولوشن) در هنگام تبدیل فیلم

- امکان استخراج تمام و یا قسمتی از فیلم از روی DVD

- قابلیت ساخت فیلم استاندارد DVD از روی فیلم های موجود در کامپیوتر

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، یعنی VSO DVD Converter Ultimate 2 را به صورت رایگان  دریافت کنید:

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

اسلایدر