تپل دانلود
دانلود نرم افزار, برنامه ی اندروید, و...

حذف قفل دیسک های Blu-ray و DVD با DVDFab Passkey 8.0.3.9 Final

 


DVDFab Passkey نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزرار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتا بیس خود را آپدیت نمایید.

 

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .

 

 

 



 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

 

 

 

Nero 8 Micro

 

 

 

 

اگر از نرم افزار Nero فقط برای رایت CD/DVD استفاده میکنید، نیازی نیست تا نسخه های بسیار حجیم و چندصد مگابایتی آن را نصب کنید.

 

نسخه های جدید نرم افزار Nero حاوی ده ها ابزار مختلف است که بسیاری از کاربران نیازی به آنها ندارند. (ابزارهایی برای طراحی کاور، ویرایش صدا، ویرایش فیلم، پخش مالتی مدیا، نمایشگر عکس، و...)

 

اگر شما هم از نرم افزار Nero هیچ استفاده ای به جز رایت ندارید، در این مطلب با ما همراه شوید.

 

نرم افزار Nero Micro یک نسخه بسیار کم حجم و ساده از نرم افزار Nero Burning Rom است. به این ترتیب بدون اینکه نیاز به دانلود و نصب نسخه چندصد مگابایتی آن داشته باشید، میتوانید از ایننسخه کم حجم استفاده کنید.

 

 

برای  دانلود به ادامه ی  بروید . 



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

رایت CD و DVD تنها با یک کلیک با 1CLICK DVD Copy Pro v4.2.6.9

 

 


1Click DVD Copy این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید تنها و فقط با یک کلیک از DVD های خود یک نسخه ی کپی تهیه کنید.

 
برخی از قابلیت های نرم افزار 1CLICK DVD Copy :

- پشتیبانی از تکنولوژی CPRx برای رایت فیلم بر روی DVD .
- امکان مشاهده پیش نمایش از فایل ویدیویی
- قابیت انتخاب زیرنویس.
- تنظیمات صدا و تصویر.
- امکان کپی کردن و پشتیبان گیری از DVD در هارد رایانه.
- پشتیبانی از فیلم های NTSC و PAL .
- تنظیمات پیشرفته.
- امکان بروز رسانی رایگان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و…

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

تبدیل Image به فرمت ISO با AnyToISO Professional 3.2.2 Build 430

 

AnyToISO Converter Professional نام نرم افزاری کاربردی می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های Image را به فرمت ISO تبدیل کنند. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ایمیج های مختلف مانند BIN، MDF، PDI، CDI، NRG، B5I، IMG DAA، UIF به فرمت ISO را برای شما فراهم می کند. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فرمت های ایمیج را به فرمت ISO تبدیل نمایید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

نرم افزار پخش فیلم های DVD - دی وی دی - DVD X Player v5.5 Professional

 

 

DVD X Player Professional یک برنامه کاربردی برای پخش فیلم، با استفاده بسیار آسان است. این نرم افزار به شما کمک می کند که با نهایت سهولت DVD های خود را پخش کنید. این پلیر می تواند همه ی بخش های DVD روی هر درایو DVD را پخش کند.
همچنین این نرم افزار از DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و فرمت های مدیای رایج اینترنتی را پشتیبانی  می کند. DVD X Player می تواند به صورت گسترده با سخت افزار سازگار شود و علاوه بر ویندوز XP و Seven، بر روی ویندوز Vista, 2000, XP نیز قابل اجرا می باشد.

 

 

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DVD X Player Professional :
پخش DVD/VCD/CD/DivX / XviD / MPEG-4 / QuickTIme / Real/ MacroMedia Flash
- Region free / Code free / Zone free - RPC2/RCE Region Free/ Operation-free
پشتیبانی از عملکرد مستقل که با استفاده از آن شما می توانید به آسانی از اخطار های FBI رهایی یابید
ضبط فرمت movie دی وی دی محبوب شما در فرمت ویدئویی MPEG2 یا به صورت یک فایل صدا با فرمت MP3

Smart Stretch که به شما اجازه می دهد از هر فیلمی با 16:9 aspect ratio بر روی هر حالت نمایشی بدون کوچک ترین اعوجاجی لذت ببرید
پشتیبانی از Dolby Digital 5.1(AC-3), Digital Theater System (DTS), Dolby Surround, multi-channel decoding up to 7.1 channels
Desktop Video که با این قابلیت شما قادرید ضمن تماشای دی وی دی با نرم افزار های دیگر سیستم خود نیز کار کنید.

راهنمای نصب :
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داشت، از آن خارج شوید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید . 



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

زیرنویس کردن فیلم و ویرایش زیر نویس فیلم ها با نرم افزار Subtitle Edit 3.2

 

 

از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های زبان اصلی روی کامپیوتر می پردازند، پس می توان با نوشتن زیرنویس برای فیلم به محبوب تر شدن آن کمک نمود.
Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.
علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

نرم افزار نمایش و مدیریت فایل های فشرده و ایمیج ها - WinMount v3.5

 

 

امروزه کاربران برای تهیه آرشیو از اطلاعات خود، از روش های مختلف استفاده می کنند. حتما بارها با فایل های فشرده با پسوند زیپ و یا RAR سرو کار داشته اید و می دانید برای دسترسی به محتویات آن ها، ابتدا باید آن ها از حالت فشرده خارج کرده و سپس استفاده نمود. در مورد فایل های کوچک مسلما مشکلی وجود نخواهد داشت امادر مورد فایل های بزرگ با حجمی بیشتر از 1 گیگابایت موضوع کمی فرق می کند. تصور کنید فایلی با حجم یک گیگابایت ممکن است حاوی چند گیگابایت اطلاعات باشد و برای خارج کردن آن از حالت فشرده، شما به فضایی معادل حجم غیره فشرده آن در هارد دیسک نیاز دارید. اینجاست که این برنامه منحصر به فرد و یا حدقل کم نظیر به کمک شما می اید.
نرم افزار Winmount قادر است فایل های فشرده با پسوند ZIP ،7z ،Rar را در یک درایو مجازی باز کند و شما می توانید بدون این که فضایی از هارد دیسک رایانه اشغال شود، به محتویات آن ها که ممکن است یک فیلم، بازی و یا نرم افزار باشد دسترسی پیدا کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. شما می توانید همانند یک درایو هارد دیسک وارد آن شده، به محتویات آن چیزی اضافه کرده، چیزی را حذف کنید و یا فایل های موجود در آن را اجرا کنید. کاربرد دیگر این برنامه در باز کردن تصاویر ساخته شده از CD ها و DVD  ها می باشد. توسط این برنامه تصاویر CUE, BIN, CCD, BWT, MDS, CDI, PDI B5T را در درایو مجازی باز کرده و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید. به جای اینکه فایل های فشرده را برای استفاده از حالت فشردگی خارج کنید می توانید با استفاده از این برنامه آنها را به صورت یک درایو USB یا یک CD-ROM مجازی مورد استفاده قرار دهید. با این برنامه حتی می توانید Image پشتیبان برنامه Norton Ghost را هم بخوانید تا بتوانید فایل خاصی را بدون برگرداندن کل اطلاعات بدست آورید. همچنین می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار اقدام به تهیه فایل های آرشیو نیز نمایند. در این نرم افزار کاربران از امکانات متعدد مدیریتی و ساخت فایل های آرشیوی برخوردار می باشند. این نرم افزار توسط شرکت WinMount International برای استفاده کاربران ساخته شده است. پشتیبانی از فرمت های مختلف Image فایل ها یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار محسوب می شود.  نرم افزار Winmount هم اکنون قابلیت پشتیبانی  از فایل های PACK شده را نیز دارد. این برنامه همچنین از فایل های با فرمت WIM نیز پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMount :
- مدیریت بر فایل های فشرده شده Zip و Rar
- توانایی تهیه فایل های آرشیوی
- پشتیبانی از فرمت های مختلف Image
- مدیریت بر فایل های Image با پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون :

CUE/BIN ،MDS/MDF (Media Descriptor File) ،ISZ (Compressed ISO images)
NRG (Nero) , CCD (CloneCD) ،BWT (Blindwrite)
CDI (Discjuggler) ،PDI (Instant CD/DVD) ،B5T (BlindWrite)

- پشتیبانی از image فایل های نرم افزار VMWare
- پشتیبانی از اجرای فرمت VCD

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه ی مطلب بروید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم - AVS Video Editor v6.1

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

AVS Video Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و رایت فایل های ویدئویی می باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد و شما می توانید توسط AVS Video Editor ویدئوهای خانگی خود را بسازید. این نرم افزار به تقسیم و حذف صحنه های غیر ضروری، چرخش فایل های ویدئویی می پردازد. این ابزار قابلیت وارد کردن از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل، دوبین های فیلمبرداری و ... را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود. وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل از قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

 

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Video Editor :
- قابلیت ویرایش فیلم ها
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- رایت برروی سی دی یا دی وی دی با امکان اجرا برروی انواع پلیرهای خانگی
- ساخت دی وی دی فیلم
- قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- وجود بیش از 200 افکت در موضوعات مختلف
- پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- امکان Capture کردن فیلم ها از دوربین ها و یا سیستم های صوتی و تصویری
- ایجاد، ویرایش و آپلود کلیپ های ویدئویی خود از دستگاه های تلفن همراه و پخش کننده های قابل حمل، از جمله PSP سونی، اپل آی پاد، Archos DVR، تلفن همراه قادر به پخش ویدئو، دستگاه های پخش دی وی دی قابل حمل
- پشتیبانی از همه فرمت های ویدیویی
- ویرایش فایل های ویدئویی و رایت فیلم خود بر روی CD-R/RW
- قابلیت اضافه کردن ترک های صوتی

راهنمای نصب :
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

اسلایدر